24 April 2015

Billy Bao - Dialectics Of Shit

  Το blogger με ενημερωνει πως προσπαθω να γραψω κατι για το Dialectics Of Shit απο τις 4 Φεβρουαριου -του τρεχοντος ετους- επειδη οι κλασσικες παπατζες μου γραφονται και κυριως σβηνονται κατα βουληση, αναλογα τη διαθεση, ευτυχως χωρις να δημοσιευονται. Σημερα λοιπον αποφασισα πως δεν υπαρχει πλεον λογος κωλυσιεργιας, τα πραγματα ειναι καπως στη θεση τους και πως πρεπει να γραψω ενα προλογο για το ποσο γρηγορα εξαντληθηκε η διαλεκτικη μεταξυ του punk και των ιδρυτων του. Χοντρικα οι συντεταγμενες παιζουν μεταξυ Wire και PIL, με τους μεν να αλλαζουν τις συνηθειες του μεσα σε φιλικο κλιμα και τους δε να του γαμανε επιδεικτικα τη μανα και το σοι. Απο κει και περα η κατασταση ειναι τραγικη, τα σεμιναρια των παραπανω δεν ειχαν τρελες παρουσιες, με κανα-δυο σημαντικοτατες εξαιρεσεις, οποτε νεκροφιλιες-ρετροκοπροφιλιες και teenage kicks απο σαρανταρηδες. Κατανοω πως αυτο που λεω εξαπτει τα πνευματα, αλλα ποτε δε γουσταρα τις ιερες αγελαδες, ποσο μαλλον οταν ειναι νεκρες.
 Συν τοις αλλοις πρεπει να λαβετε σοβαρα υποψη σας και την αναξιοπιστια του υπογραφοντα. Δεν ειχα ποτε punk κυρος, δε ξερω καν τι ειναι αυτο. Τι περιμενατε απο εναν ανθρωπο που μολις τωρα αναφερθηκε στον εαυτο του χρησιμοποιωντας τριτο προσωπο. Τουλαχιστον ο Mattin επινοησε τη περσονα του Billy Bao για να κανει σοβαροτατη κριτικη στη ταυτοτητα, στη κατοχη των πνευματικων δικαιωματων, στην ατιμη τη κενωνια και φυσικα στη (ιδια του τη) μουσικη. Γραμμενο ακουγεται πολυπλοκο αλλα στη πραγματικοτητα ειναι ενας μετα-Brainbombs meets Milan Knizak χαμος με οσα post-production κολπα χρειαζονται για να σας κανουν να σηκωθειτε να τσεκαρετε το κατα ποσο ειναι corrupted τα mp3 που κατεβασατε . Παρα πολυ.

Dialectics Of Shit LP (Parts Unknown Records - 2008)

04 April 2015

Deterge ‎- Substrate Catalyzation


Δε γνωρίζω αν η Strange Rules θα γίνει η Hospital Productions της Ευρώπης, αλλά σε επίπεδο επιληπτικού βομβαρδισμού με κασσέτες την έχει ήδη νικήσει κατά κράτος τελευταία, καλωσορίζοντας την πρώτη εκατοστάδα ετικετών της μέσα σε τέσσερα χρόνια λειτουργίας. Σε μια φάση μάλιστα είχε βάλει στο παλιό site ένα υποτυπώδες digital store, δίνοντας ευκαιρία απόκτησης ψηφιακής μορφής των -πάντα- εξαντλημένων τίτλων της. Έχω μια ασθένεια, δεν την έχω μόνο εγώ αλλά τελοσπάντων υπάρχει, και συνίσταται στην ενδελεχή εξερεύνηση όλων ανελλιπώς των τίτλων μιας εταιρίας αν μου κάνει έντονη εντύπωση έστω και μία κυκλοφορία της. O ιδιοκτήτης Zen Zsigo ονόμασε ένα project Cremation Lily και αυτομάτως η ανάγκη γεννήθηκε: θα ψάξουμε όλη τη Strange Rules, και ανάμεσα στους αγνώστους RVH, Purple Light, Royal Tropical Institute, Venus Receiver, Domestic Belt Flagellation (γαμώ τα ονόματα), Lunar Castration και άλλους εκατό νοματαίους που πρόκειται πιθανώς για τον ίδιο άνθρωπο, βρίσκουμε και παλαιότερους γνώριμους. Τον Jim Haras. Που το δικό του καλλιτεχνικό όχημα λέγεται Deterge. Μου αρέσει η φράση "καλλιτεχνικό όχημα".

Οι Deterge, μαζί ίσως με τους Skin Graft, τον John Mannion και δεκαπέντε άλλους, είναι για μένα το σήμα κατατεθεν της νέας αμερικάνικης ακραίας σκηνής των '10s (twenty-tens, αν και προτιμώ tenners ή tennies) που άκουσε πάρα πολύ το όλο αμερικάνικο ακραίο εξπεριμεντάλε του Emil Beaulieau, των Macronympha (πριν τα σπάσουν μεταξύ τους), των Taint, του Crank Sturgeon, το διάνθισε με τα αντίστοιχα 00's όργια των Wolf Eyes, Yellow Swans, το έδωσε για έγκριση στον Wiese και ήρθε να κατακτήσει την επόμενη γενιά. Με μια ταυτόχρονη σεμνή αγάπη στο power electronics (χωρίς τα φωνητικά να είναι αντιαθλητικά πολύ μπροστά), με ελαφριά ψυχεδελική εσάνς και γλυκό φλερτ σε πιο HNW ρομάντσα.

Κοινώς, είκοσι λεπτά αγνής υστερίας, πόσα πολλά πράγματα μπορούμε να κάνουμε σε είκοσι λεπτά;

Substrate Catalyzation CS (Strange Rules - 2012)

02 April 2015

Mob - Heolstor

  Η μαγεια των Mob βασιζεται πανω στο εξης παραδοξο: Ενω εχουν ολα τα χαρακτηριστικα του στρατευμενου HNW (και με το παραπανω), ταυτοχρονα απορριπτουν το μανιφεστο του NO IDEAS, NO CHANGES, NO DYNAMICS, ΝΟ DEVELOPMENT που προφανως συνελαβε καποιος αταλαντος για να δωσει αλλοθι στη τιποτιλα του. Ποσο τελειο ειναι αυτο? Απιστευτα πολυ. Ιδιαιτερα οταν καθε κομματι του Heolstor στελνει τις οδηγιες χρησης στο καλαθι των αχρηστων.
 Αυτη η ταση ειχε γινει αισθητη στο ντεμπουτο τους, αλλα στο Heolstor ειναι πλεον εξοφθαλμη. Τα τεσσερα tracks του album ειναι μεν ειναι το ηχητικο αντιστοιχο του μαυρου μονολιθου στο 2001, αλλα παραλληλα σφυζουν απο ιδεες, που δινουν την εντυπωση αφηγηματικοτητας - λεξη ταμπου στο wall. Ετσι, η βομβωδης εισαγωγη του δευτερου κομματιου δινει την αισθηση ασφαλειας μεχρι να σκασουν οι μπετονιερες των Incapacitants για να τα γαμησουν ολα, το τριτο κομματι που πηγαινοερχεται μεταξυ της φθορας του Nord και της αφθαρσιας των Vice Wears Black Hose και φυσικα τη παλιρροια του τεταρτου κομματιου που θυμιζει περισσοτερο εργο του Hokusai παρα οτιδηποτε (αντι)μουσικο.
 Aν ολα αυτα σας ακουγονται υπερβολικα, μαλλον δεν ακουσατε ακομα το Heolstor η εχω γινει fanboy και θελω αφισα με τις φατσες του Biz και του Tsop στο δωματιο μου.

Υ.Γ Θα σας συμβουλευα να προμηθευτειτε αμεσα το Heolstor απο το site της More Mars επειδη οι 80 κοπιες του συνοδευονται και απο το εκπληκτικο artwork του Tsop.

Heolstor CD-R (More Mars - 2015)

28 March 2015

Encephalophonic - Regressed Progress

 Με ονομα-tribute στους Macronympha και αισθητικη που παραπεμπει στο 90s λεσι του americanoise, o Ιταλος Encephalophonic δινει αυτο που υποσχεται. Υπεροχες, αναγκαιες στιγμες ασχημιας σε οσους πνιγονται απο τις σελιδες για μανουλες που τα αγγελουδια τους βγαζουν τα πρωτα τους δοντακια. 
 Με τις πρωτες ακροασεις, το Regressed Progress δινει την εντυπωση πως ειναι ενα τυπικος αλλα καθ' ολα αποτελεσματικος harsh noise δισκος, με ολα τα καυλωτικα χαρακτηριστικα του ειδους. Εντονο editing, σφυρια και βαριοπουλες, καρεκλες και τραπεζια, ηλεκτρικες σκουπες και φαρασια, γυαλια και τζαμια. Επειδη ομως ο Σατανας βρισκεται στις λεπτομερειες, καλο θα ηταν να δωθει προσοχη σε επιμερους σημεια, οπως στον αλα Sickness ντουβρουτζα του Self-Destructive Behavior, στα καπως αβολα samples του Dead Thoughts Won't Leave Me Alone, καθως και στην ηρωικη εξοδο του Product Of Violence που για καποιο λογο μου φερνει σε Kazumoto Endo με σπαστικη κολιτιδα. Δε ξερω καν γιατι το γραφω αυτο, απλα μου φανηκε γαμω. 

Regressed Progress CD (Audio Dissection - 2013)

26 March 2015

Εμβοές


Το Corrupted Delights ευχεται τα καλυτερα στις Εμβοες, το νεο εντυπο του πολυαγαπημενου Νικολα 'Genital Grinder' Μαλεβιτση, το οποιο κυκλοφορει σε 150 αντιτυπα. Για να μη γεμισω λοιπον δυο παραγραφους με καρδουλες και emoticons φιλακια, σας παραπεμπω στο παραπανω link για ψηφιακο ξεφυλλισμα/ξεστραβωμα. Θελω ηδη το δευτερο τευχος.

17 March 2015

Riz Ortolani - Cannibal Holocaust O.S.T.

  Οταν μετα τις πρωτες προβολες της ταινιας σου αντιμετωπισεις σοβαρες κατηγοριες για ανθρωποκτονια των πρωταγωνιστων σου, τοτε εχεις κανει κατι πραγματικα πολυ καλα. Bεβαια το θεμα εληξε οταν ο Ruggero Deodato αναγκαστηκε να αποκαλυψει δημοσια τα τεχνασματα των effects καθως και να παρουσιασει τους ηθοποιους αρτιμελεις στο δικαστηριο. Απο τοτε το Cannibal Holocaust στρογγυλοκαθεται στο θρονο των video nasties, ακριβως οπως του αξιζει.
 Ενας απο τους παραγοντες που εκανε τους ανασκολοπισμους, καννιβαλισμους, βιασμους και δεκαδες αλλους -ισμους της ταινιας αξιομνημονευτους, ειναι σιγουρα το soundtrack του Riz Ortolani που αντιπαραθετει συνθετικους με φυσικους ηχους, για να τονισει τη συγκρουση των δυτικων με τους αυτοχθονες της νοτιοαμερικανικης ζουγκλας. Θα ακουσετε γλυκερες μελωδιες με εμβολιμα κακιασμενα synth, κοπροdisco υπερτατης γλιτσας, midi κρουστα που σαφως εμπνευστηκαν απο το Craig Leon (και πιθανοτατα ενεπνευσαν τον Cut Hands), ανατριχιαστικα εγχορδα και ενα τοσο ξεπλυμενο funk που κανει τους Average White Band να ακουγονται σα τη μπαντα του Sly. Ενα γνησιο Corrupted Delight. 

Cannibal Holocaust LP (Death Waltz Recording Co. / One Way Static - 2015)

08 March 2015

Martin Hannett & Steve Hopkins - The Invisible Girls

 Θα υποκριθω πως δεν ειδα ποτε το εξωφυλλο-κακεκτυπο του Unknown Pleasures καθως και θα αρνηθω την υπαρξη των πεντε πρωτων κομματιων του The Invisible Girls, επειδη ειναι πολυ αερατα και αυτο το επιθετο πρεπει να χαρακτηριζει μονο παντελονια ιταλων πορνοσταρ και οχι τη μουσικη του Martin 'Zero' Hannett, του ανθρωπου που εκανε ακομα και τις ESG να ακουγονται σα να παιζουν μεσα στο πηγαδι των Joy Division.
  Το cd για μενα ξεκιναει επισημα με το Procession, δηλαδη τη συνεργασια των Invisible Girls με τη Nico. Ουσιαστικα το κομματι μεταφερει το Marble Index στα 80s, ανταλλαζοντας τα εγχορδα του Cale με ενα πλατο μακαβριων ηλεκτρονικων. Μετα παμε σε πρωτογονα drones, περασματα για αρχετυπικες wave μπασογραμμες, δυσοιωνοι παλμοι που θυμιζουν περισσοτερο Tangerine Dream παρα το καθε pinup του τοτε NME και χαρακτηριστικα τενεκεδενια drum machines αλα TG και Cabaret Voltaire. Οσο λοιπον ο Hannett κατεβαζε σιροπια και επινε το κωλο του, ανοιγε αθελα του δρομο για τους MBV και τους Seefeel ενω οσο επαιζε οπως στα πεντε γαμημενα πρωτα κομματια του cd, εδινε θαρρος στους Level 42. 

The Invisible Girls CD (Factory Benelux - 2015)

05 March 2015

Terry Riley & Don Cherry ‎- Live Köln 1975


Στις 23 Φεβρουαρίου του 1975 ο Terry Riley έπαιξε μια συναυλία με τον Don Cherry και τον Karl Berger στην Κολωνία. Ωραία.

Στο -όχι πάντα συνοχικό- μυαλό μου, ο Terry Riley ανέβηκε στο Βάθρο για τη μοναδική συνθετική ιδιοφυία του In C. Στο ίδιο μέρος, ο Don Cherry συνηθίζει να με επισκέπτεται πολλές φορές ανά την ημέρα, τόσο με το Bees Make Honey του Holy Mountain (παλαβό κόλλημα), όσο και με ένα πλέον μαγικό Actions που έφτιαξε με τον Krzysztof Penderecki για παράδειγμα, που ακούω και τώρα που μιλάμε. Αλλά και με πολλά άλλα. Και υπάρχουν εγκυκλοπαίδειες και άρθρα και αφιερώματα, για να καταλήξεις τελικά πως πίσω από τους Steve Reich, ο λόγος που υπάρχει αυτός ο δίσκος είναι ο Ινδός γκουρού και καθηγητής μουσικής Pran Nath, μαθητές του οποίου υπήρξαν τόσο ο Riley όσο και ο Cherry (και ο La Monte Young). Οπότε αν αναζητάτε τις ρίζες, είναι κάπου εκεί. Στο κάπως πιο βιωματικό μομέντουμ του Corrupted Delights, ο συνδυασμός εκκλησιαστικού οργάνου, τρομπέτας και vibraphone παρέχει την πρώτη ύλη για τρεις τιτάνιους αυτοσχεδιασμους που τοποθετούν το Live Köln στο πάνθεον των ιερών συνεργασιών που συνέβησαν στη μουσική ιστορία. Μέσα στο αναπόφευκτο χάος που επικρατούσε στο μυαλό και των τριών, εδώ καταφέρνουν να συνθέσουν ένα συναισθηματικό δίσκο, και δε μου αρέσει να προτιμώ πλευρές, αλλά το Β1 είναι από τα ωραιότερα πράγματα που έχω ακούσει στη ζωή μου. Νομίζω πως ο ρόλος του Terry Riley είναι αισθητά πιο ενεργός. 

Το πρόβλημα με την παρούσα ηχογράφηση είναι πως δεν κυκλοφόρησε ποτέ επίσημα, οπότε υπάρχει μόνο ένα κάκιστο bootleg (με τα υψίσυχνα σημεία του Don Cherry να μικροφωνίζουν σχεδόν), οπότε μιας και η Mirumir παρείχε μια συγκλονιστική επανακυκλοφορία στο -μόλις πέντε μηνών προγενέστερο- τζαμάρισμα των Klaus Schulze και Günter Schickert, μήπως θα έπρεπε να αναλάβει όπως πρέπει και το Live Köln 1975; Στο -όχι πάντα συνοχικό- μυαλό μου μοιάζουν και αρκετά.

Live Köln 1975 LP (bootleg - 2013)

14 February 2015

Bizarre Uproar - Amputaatio

  Ανεθεσα στον εαυτο μου την εξης δοκιμασια. Να κατσω να γραψω κατι για το Amputaatio την ημερα του Αγιου Βαλεντινου. Μερικες φορες με εκπλησσω με τις απυθμενα ηλιθιες ιδεες μου, αλλα οχι τοσο οσο με εξεπληξε το soulseek που μου προσεφερε το καινουργιο BU, σημερα - απ' ολες τις ημερες της χρονιας, ενω το ψαχνω για κανα εικοσαημερο. Δεν θα ελεγα πως ειμαι προληπτικος, γουσταρω να περναω κατω απο σκαλες, οι μαυρες γατες ειναι συμπαθεστατες, αλλα καλο θα ηταν να κλεινουμε τις ομπρελες εξω απο το σπιτι, γιατι πολυ απλα το πατωμα γινεται κωλος. Τετοιες ομως στιγμες, θα συγχαρω το συμπαν για το χιουμορ του. 
 Το Amputaatio φαινεται να προερχεται απο τα sessions του περσινου υπερτατου Vihameditaatio. Και τα δυο μοιραζονται την ιδια διεστραμμενα sludge λογικη, μονο που αυτη τη φορα τα πραγματα εχουν λιιιιιγο πιο ξεκαθαρη δομη. Highlight του δισκου ειναι σαφως οι στριγγλιες της Mrs. Uproar στο πρωτο track, τις οποιες ειχα να ακουσω απο το καιρο του Lily The Flesh και οι sabbathικες καμπανες του δευτερου track που κηδευουν τον Αγιο Βαλεντινο. Τελικα τα καταφερα. Και του χρονου.

Amputaatio CD (Filth & Violence - 2015)

27 January 2015

John Carpenter - Lost Themes

 Καταρχην, οι λεξεις Carpenter και τρομος θα παραμεινουν αρρηκτα συνδεδεμενες στον αιωνα τον απαντα. Οποιος τολμησει να πει το αντιθετο, πρεπει να αναφερει τον Cronenberg τουλαχιστον μια φορα στη συζητηση, αλλιως ο διαλογος θα ειναι ατοπος. Δευτερον, το ονομα του Τρισμεγιστου θα βρισκεται διπλα στους πρωτοπορους της ηλεκτρονικης μουσικης, ασχετα και αν οι αντιστοιχες λιστες γραφονται απο ζωαδια που ξεχνουν να τον αναφερουν. Τριτον, τα ιδια ζωαδια θα σπευσουν να συμπεριλαβουν το Lost Themes στα καλυτερα της χρονιας επειδη τα synths και η Sacred Bones ειναι πολυ kewl. Τι να κανουμε. They Live.
 Σημασια εχει πως το καινουργιο album του μπαρμπα τσακιζει. Κλεινει το ματι σε οσους θα αναγνωρισουν μοτιβα απο το Assault On Precinct 13/The Fog/Escape From New York και το στομα σε οσους χασκουν ακουγοντας Xander Harris, Umberto και Oneohtrix. Το κλιμα παραμενει ανεπαφο απο μοντερνιες, μονο που αυτη τη φορα επειδη η μουσικη βρισκεται εκτος κινηματογραφικου πλαισιου, θα παρατηρησετε αναφορες σε καθε μορφης ηλεκτρονικου ιδιωματος που παιζει τριγυρω, απο EBM και techno μεχρι industrial και ξερω γω τι αλλο θα σπρωξει το boomkat την επομενη Πεμπτη. Οποιαδηποτε ομοιοτητα δεν ειναι καθολου συμπτωματικη.

Lost Themes CD/LP (Sacred Bones - 2015)

23 January 2015

Con-Dom - Shards Of Ordnance

 Το εργο του Mike Dando περιεχει πολυ περισσοτερο προβοκαρισμα απ' οσο μπορει να αντεξει ο μεσος PE/industrial ακροατης. Ξερετε τωρα. Ο βλαμμενος με τα first world problems που τρωει σφαλιαρες απο τη ζωη λογω της ενοχλητικης παθητικοτητας του ενω τα βραδια φαντασιωνεται πως πρωταγωνιστει στο Taxi Driver. Προς τιμην του, ο Con-Dom δεν απολογειται για τιποτα, δεν παιρνει κανεναν απο το χερακι για να του εξηγησει το προφανες και θα στρεψει τον εκαστοτε συνεντευξιαστη στην ιδια του τη κριση. Φυσικα αυτο προυποθετει γνωση της αχανους δισκογραφιας του Dando, την οποια για να αποκτησει καποιος πρεπει να ειναι ενας μεγιστανας βλαμμενος με first world problems που τρωει σφαλιαρες απο τη ζωη λογω της ενοχλητικης παθητικοτητας του ενω τα βραδια φαντασιωνεται πως πρωταγωνιστει στο Taxi Driver.
 To Shards Of Ordnance διευκολυνει καπως τη κατασταση. Μαζευει τις συμμετοχες του Con-Dom σε διαφορες ιστορικες και μη συλλογες και τις συνοδευει με ενα βιβλιο στιχων, artwork και φωτογραφιων. Η μουσικη πλευρα του project σοδομιζει νεκρους αναπηρους πιγκουινους σε κατασταση σηψης. Εχουμε καφριλικι τυπου Haters στο Endlessly Repeated Evolutions, επιληπτικο ρυθμο στο Conquerors II (που μου θυμιζει Imminent Starvation χωρις το γντουπ),  λυσσα κακια στο υποδειγματικο PE του I Regret Nothing, βοθρατζιδικο μιξης στο Power (με χαρακτηριστικο sample απο τους Snap) και εκνευριστικο feedback στο For Heroes. Υπεροχο.

Υ.Γ. Εδω ευχαριστουμε τη MoLLy που ξηγηθηκε το rip και τον Kiwiknorr που εκανε την αγγαρεια των tags. 

Shards Of Ordnance 2xCD/2xCS (Industrial Recollections - 2014)

19 January 2015

The Conduits - Repetition Is The Sincerest Form Of Repetition


Η ιστορία ξεκινάει με τον J. D. Salinger και το "A Perfect Day for Bananafish" που δημοσιεύεται στο The New Yorker του Ιανουαρίου του 1948. Εμπνεόμενοι από το διήγημα αυτό, δέκα τύποι φτιάχνουν το διάσημο Bananafish Magazine και ακούνε μια μια τις ετικέτες της LAFMS. Οι ακροάσεις γίνονται σιγά σιγά εμμονικές, η ανάγκη δημιουργικότητας ένας κάποιος μονόδρομος, και η δημιουργία της BUFMS (Butte County Free Music Society) η αναμενόμενη συνέχεια. Ο κατάλογός της δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να βρεθεί (όχι οι κυκλοφορίες οι ίδιες, ο κατάλογος κυκλοφοριών μόνο), αλλά υπολογίζεται να ξεκίνησαν κάπου στα μέσα του 80's. Ένα ωραίο μάζεμα έγινε στο τετραπλό LP "Induced Musical Spasticity", ενώ η BUFMS συνεχίζει να βγάζει τα cdr της μέχρι και σήμερα.

Οι The Conduits συμμετέχουν στη συλλογή με κομμάτι που τιτλοφορείται (In Yugoslavia) Cigarettes Are God ενώ η μόνη κυκλοφορία τους που έχω καταφέρει να βρω είναι το Repetition Is The Sincerest Form Of Repetition του 2011, στην οποία υπάρχει το Detection Of Amino Acids In Artificial Nectars By Leptothorax And Monomorium. Το εξώφυλλο είναι μια ντομάτα με πόδια. Όπως ίσως γίνεται κατανοητό από τους τίτλους, εδώ δε βρίσκουμε τη συνήθη αυτοσχεδιαστική space rock ψυχεδέλεια με -και καλά- μη αρχή μέση και τέλος. Εδώ το πράγμα ξεφεύγει, και ξεφεύγει αρκετά άρρωστα, και αυτό είναι υπέροχο. Το κοντινότερο σημείο αναφοράς είναι ο πυρήνας της συνθετικής μεθόδου των Smegma, τα samples με κραυγές ζώων που έβαλε ο Stapleton στο Huffin' Rag Blues, τα newsletters της Volcanic Tongue (R.I.P.), ο δίσκος των Debt of Nature, οι Airway (και γενικά όλες οι μπάντες που έχει παίξει ο Dennis Duck), ο Joe Potts και τα βιβλία του Dennis Tyfus στην Ultra Eczema.

Στη συσκευασία του cdr περιέχονται και μερικά χύμα μακαρόνια.

Repetition Is The Sincerest Form Of Repetition CDr (BUFMS, 2011)

03 January 2015

Alejandro Jodorowsky - The Holy Mountain O.S.T.

 Ακομα και αν ο ιδιος ο Jodorowsky δωσει επισημη συνεντευξη τυπου αποκωδικοποιωντας βημα-βημα το Holy Mountain, θα εξακολουθω να θεωρω πως η Αληθεια του βρισκεται στα τελευταια δυο λεπτα. Γκρεμιζοντας το τεταρτο τοιχος του δημιουργηματος του, ο σκηνοθετης κοροιδευει στα μουτρα το θεατη και ιδιαιτερα τους καθε λογης εσωτεριστες/αποκρυφιστες/λιακοπουλαιους που σκαλιζουν καθε καρε της ταινιας μεχρι να ανακαλυψουν τη φιλοσοφικη της λιθο.
 Το ιδιο ισχυει και για το εκπληκτικο soundtrack. Ο Jodorowsky μαζι με το τρισμεγιστο Don Cherry και τον πρωην Archie Ron Frangipane, θολωνουν τα νερα με ενα τεραστιο ευρος ειδων μουσικης -επιτηδευμενα ασυνδετων μεταξυ τους- (tuvan throating, κοσμικα νταουλια, κακοφωνη free jazz, μεσαιωνικη μουσικη, βαρβατη ψυχεδελεια) χωρις ιερο και οσιο. Τις στιγμες που εισαι ετοιμος να το απαξιωσεις σαν αποτελεσμα πραγματικα παρα πολλων και διαφορων ναρκωτικων, οι συνθετες σου πετανε υμνους Αληθινης ιδιοφυιας, που χωρις αυτους δε θα βρισκομουν τωρα εδω. Goodbye to the Holy Mountain. Real life awaits us.

The Holy Mountain O.S.T. 2xLP (ABKCO Music / Real Gone Music - 2014)

25 December 2014

Arv & Miljö - Kropp

 Κατα τη διαρκεια της νοσηλειας του για αρτηριοφλεβικο συριγγιο, οντας παραλυτος απο τη μεση και κατω, ο Matthias Andersson αντιμετωπιζε ενα πιθανο ζοφερο μελλον ηχογραφωντας το περιβαλλοντα χωρο του. Κι ομως, ο ολοκαινουργιος δισκος του Arv & Miljo ακουγεται ψυχρος και αποστασιοποιημενος, κρατωντας τον ακροατη σε αποσταση ασφαλειας απο συναισθηματικους εκβιασμους.
 Ενα πολυ μεγαλο μερος των τεσσαρων συνθεσεων παταει στα χαμηλης πιστοτητας field recordings του νοσοκομειου. Σιγα-σιγα αυτα φθειρονται κατω απο τις διακριτικες synth παρεμβασεις του Andersson, οχι και πολυ μακρια απο τη τεχνοτροπια του Sewer Election και των Lettera 22. Το ολο ακροαμα προς τιμη του, δεν ανηκει καπου συγκεκριμενα (εκτος απο τη kosmische θειλα του τελευταιου track) αλλα αν πρεπει σωνει ντε και καλα να καταταξω καπου το Kropp, μαλλον θα το εβαζα στη κατηγορια της βιωματικης concrete, αγκαζε με το Pilgrim του Lescalleet και το Sooner Or Later του Ostertag.  

Kropp LP (Posh Isolation - 2014)

18 December 2014

Gnawed - Feign And Cloak

 Μετα απο μια πολυετη γυρα στις γνωστες/αγνωστες εταιριες του χωρου, ο αμερικανος Gnawed βρισκει καταφυγιο στη μεγαλυτερου βεληνεκους Malignant, γεγονος για το οποιο οφειλει να χορευει καπως ετσι απο τη χαρα του. Δυστυχως, για να καλλιεργηθει ενα δημοσιο προφιλ απαιτειται αυτοσυγκρατηση απο τετοιου ειδους παρεκκλισεις, οποτε το Feign And Cloak εχει το groove ενος νεκροτομειου.
 Στο μυαλο μου, η κλιμακα 'νεκροτομειο' εχει πολλες πιθανες διακυμανσεις που παιζουν αναλογα τη κινητικοτητα του καθε δισκου. Αν λοιπον το ζενιθ ανηκει στην ακαμψια του Atrax Morgue, τοτε ο Gnawed βρισκεται σιγουρα κοντα στη νεκροφανεια του Steel Hook Prostheses, με αλληλοσυγκρουομενες λουπες να τσουλανε το κομματια προς τον αγυριστο. Οταν εμφανιζονται φωνητικα ακουγονται σαν ενα ακομα στρωμα παραμορφωσης, χωμενο μεσα στη μιξη. Η φορμουλα synth και reverb εμπλουτιζεται στο Pestilence Beholden με ενα εμμονικο ρυθμο αλα Sektor 304, δειχνοντας επιτελους τη σαπια οδοντοστοιχια του δισκου. Απολαυστε ανευθυνα με ακουστικα.

Feign And Cloak CD (Malignant Records - 2014)

Related Posts with Thumbnails
;