14 December 2013

Vox Populi! - Half Dead Ganja Music

 Eνω η καθαροαιμη εννοια της ψυχεδελειας αγκαλιαζει οτιδηποτε μπορει να σου καρφωσει με τις ωρες το βλεμμα στο ταβανι, εξακολουθουμε να κοτσαρουμε τη ταμπελα στο κουτελο καθε μουσατου που βαραει ενα ντεφι με το αλλοθι του retro. Πολυ απλα δε βρισκω κατι 'νεο' η 'ψυχεδελικο' στη 'νεοψυχεδελεια'. 
 Αντιθετα, βρισκω απιστευτες ψυχοδηλωτικες ιδιοτητες στο Half Dead Ganja Music, ασχετα και αν οι Vox Populi προερχονταν απο το γαλλικο post-industrial γκετο. Η μουσικη τους θα μπορουσε να βρισκεται χωρις δευτερη κουβεντα στη λιστα του NWW διπλα στους Faust, στους Fille Qui Mousse και τον Tazartes, αφου μοιραζονται την ιδια περιεργεια για την επιδραση του επεξεργασμενου ηχου στο μουδιασμενο μυαλο του ακροατη, αλλα χωρις τη σκληρη προσεγγιση των προαναφερθεντων. Ουσιαστικα το album ειναι ενα αφηρημενο κολαζ μισοτελειωμενων αφηρημενων ιδεων που σιχαινεται τη χιππικη μεταφραση της ψυχεδελειας ως συλλογικη πραξη. Εδω η σχεση πομπου και δεκτη ειναι αυστηρα προσωπικη. Πατσουλι και λαχουρι τελος. Δισκαροδισκαρα που επανακυκλοφορησε προσφατα απο την εταιρια του Spencer Clark των Skaters. Θελω.

Half Dead Ganja Music CS (Cthulhu Records - 1987)

12 December 2013

10 tips on how to survive 2013's rollercoaster

Σε λιγα χρονια απο τωρα, τo ψυχολογικο rollercoaster του 2013 θα μνημονευεται σα τη χρονια που ειχε πιο πολλα ανεβοκατεβασματα απο τη δισκογραφια των Fall. Εκει που νομιζες πως εχεις να κανεις με μια This Nation's Saving Grace κατασταση, ξαφνικα ετρωγες μια Interim σφαλιαρα. Οταν ολα εδειχναν πως θα εξελιχθουν Bend Sinister, εσκαγε μπροστα σου καποιο αχρειαστο 2g+2. Για καθε Grotesque, επρεπε να ανεχθεις ενα Light User Syndrome. Βεβαια ακομα και η τελευταια κρεβατομουρμουρα του Mark E. Smith ειναι αξιαγαπητη και παταει κατω το 99% του καθε αγαμητου singer/songwriter οποτε αν θελεις να λεγεσαι φανατικος, πρεπει να αγαπησεις και το πιο πατωμενο bootleg. Αλλιως οι Fall δε σου αξιζουν.
 Η παραπανω ατυχης παραβολη φτανει στο εξης αυτονοητο συμπερασμα. Δε θα αλλαζα απολυτως τιποτα απο το 2013. Θα ξανακουγα ευχαριστως καθε χαζομαρα που μου προσεφερε, επειδη για ανταλλαγμα θα εισεπραττα τους κατωθι δισκους. 

1. Lustmord - The Word As Power (Blackest Ever Black)
2. My Bloody Valentine - M B V (MBV Records)

10 December 2013

Cut Hands - Madwoman

 Aπο το καιρο του Birthdeath Experience μεχρι και σημερα, στα νταουλια του Damballah 58, το εργο του Bennett αφορουσε παντοτε τη σαρκα. Ακομα και οταν ξεκινησε τις διαλεξεις για τη καταστολη του ασυνειδητου απο τη χρηση του προφορικου λογου που δεσμευει το σημαινον με το σημαινομενο, νομιζω πως αντιμετωπισε τη γλωσσα με τη φυσικη της μορφη. Ενα γυμνο μυ. 
 To Madwoman αποτελει την αποθεωση της απελευθερωμενης σαρκας. Εκει που το Black Mamba λικνιζοταν, αυτο κοπανιεται εκστασιασμενο ειτε μεσα σε ενα πολυρυθμικο μπαχαλο κρουστων της ομωνυμης κομματαρας. Στη δευτερη πλευρα το ξυλικι καταλαγιαζει. Απο τα τρια b-sides θα διαλεξω το καλεσμα πολεμου του Eat Them Like Bread που με κανει να θελω να βγω στο μπαλκονι με αδαμιαια περιβολη και να φωναζω MY COCK'S ON FIRE αλλα κανει κρυο και δε θα μπορω να ανταποκριθω πληρως στις υποσχεσεις μου. 
 Ακουστε το δυνατα σε κολλημενο repeat. Ειναι φτιαγμενο για κατι τετοιο. Οι ξεβρακωτοι αλαλαγμοι στο μπαλκονι ειναι προαιρετικοι αλλα καλοδεχουμενοι.

Madwoman 12" (Downwards - 2013)

08 December 2013

Violet Poison - Awakening Messiah

 Τα μονα πραγματα που ξερουμε για τον κυριο Violet Poison ειναι πως καταγεται απο την Ιταλια και πως αποτελει το 1/2 των εξισου μυστηριωδων Violetshaped. Oλα τα αλλα μπορουμε να τα φανταστουμε απο την ακροαση του Awakening Messiah
 Καταρχην, ο τυπος δε πρεπει να περναει πολυ καλα στη ζωη του. Θα αφιερωνει το μεγαλυτερο μερος της μερας παρακολουθωντας στο mute Blade Runner και Terminator. Λογικα θα τα συνοδευει ακουγοντας στο repeat Black Rain και Christian Cosmos. Κατα το απογευμα, θα μπαινει λιγο στο facebook, θα στραβωνει απιστευτα με τους παντες και τα παντα, αλλα η ελαφρως μαζοχιστικη ιδιοσυγκρασια του θα τον κραταει μπροστα στην οθονη. Οταν πηξει, θα κανει minimize τις κοινωνικες διαδραστικοτητες για να βγαλει το αχτι του σε καποιο software που δανειστηκε απο τον Fernow. To αποτελεσμα θα ειναι εκπληκτικο, γεματο δυστοπικες εικονες, με στιβαρη ρυθμικοτητα, μεταλλικες αντηχησεις και μαυρα synth pads. Φυσικα και δε θα ειναι ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα, αλλα το deadline τον πνιγει, οποτε ευτυχως για εμας τα στελνει στη Bed Of Nails. 
Ευχομαι η ζωη αυτου του ανθρωπου να παραμεινει το ιδιο μιζερη, τουλαχιστον μεχρι τον επομενο δισκο του. 

Awakening Messiah 12" (Bed Of Nails - 2013)

07 December 2013

Hair Police - Mercurial Rites

 Οσο τα πρωην αφεντικα της πριν καμμια δεκαετιας αμερικανικης noise σκηνης κινουνται πλεον προς ρυθμικα πλαισια,  οι Hair Police συνεχιζουν να πορευονται σε εντελως αντιθετο δρομο απο τους Pete Swanson και τους Dominick Fernow αυτου του κοσμου. Τα εξ αγχιστειας αδερφια των Wolf Eyes κυκλοφορησαν πριν κανα δεκαμηνο το Mercurial Rites στο σαλονι της Type, χωρις ομως να αραιωσουν τον ηχο τους. Τους πειραματισμους με τη συνταγη τους κρατανε για τα solo albums τους.
 Ετσι ο δισκος ειναι μια ηλεκτρακουστικη σουπα απο τσιριχτα feebacks, αυτοσχεδιαστικα drums, no-wave κιθαρισμους, ανατριχιαστικες στριγγλιες, μεσα σε μια πιο ανοιχτη και καθαρη παραγωγη για τα δεδομενα τους. Bonus: μια σχεδον soundtrack-ικη ατμοσφαιρα που ελειπε απο τις προηγουμενες δουλειες.
Αν το Certainty Of Swarms ηταν το Grand Guignol τους, τοτε το Mercurial Rites ειναι σιγουρα το Absinthe τους. Βραβειο συνεπειας 2013.

Mercurial Rites LP (Type - 2013)

05 December 2013

Mob - s/t

 Εχω τη τιμη να γνωριζω προσωπικα τον Tsop και τον Biz, οποτε ο ενθουσιασμος μου για το πρωτο cd-r των Mob ειναι απολυτα δικαιολογημενος. Μοιραζεται μεταξυ της χαρας για τους φιλους μου και του στραβωμενου μορφασμου που κανω οταν το ακουω. Μαλιστα νομιζω πως καθε φορα που θα το βαλω να παιξει, κανω ανεπανορθωτο κακο στο περιβαλλον και στον εαυτο μου. Και σας διαβεβαινω πως αυτο ειναι το απολυτο κοπλιμεντο για ενα album πανεξυπνου HNW.  
 Ο δισκος αποτελειται απο τρια κομματια που παιζουν με τα ορια και τον ορισμο των wall. Στο πρωτο track, τα παρασιτα μου θυμιζουν εντονα Vast Glory με ενδοφλεβια χορηγηση καφεινης δηλαδη μη περιμενετε εξαντλητικες διαρκειες αλλα συμπυκνωμενη σαπιλα. Το δευτερο track ξεκιναει υπουλα για να  ξεδιπλωσει μια αναφλυφη μαυρη επιφανεια τυπου Werewolf Jerusalem, με βρωμικα μπασα και ολα τα καλα. Αν το ακουσει ο Ramirez, παιζει και να τα παρατησει και να ασχοληθει αποκλειστικα με το σχεδιο μοδας. Το τριτο κομματι εχει τον αερα του Infirmary στο Necropenetrator, δηλαδη ωμο θορυβο χωρις περαιτερω concept και φρουφρου και τις μαλακιες που αποσπουν τον ακροατη απο τον ιδιο τον ΗΧΟ. Εγγυημενο μουδιασμα κρανιου. Mob rules ρε.

Mob CD-R (Self Released - 2013)

04 December 2013

Alberich - Machine Gun Nest: Cassette Works, Vol. 0

 ANTIΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ BOOMKAT - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΥ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ. 
 Σε ενα πρωτοφανη και προκλητικο διαγκωνισμο βιαιοτητας, η μονοπωλιακη λογικη του Boomkat εξεθεσε εκατονταδες ανυποπτους ακροατες στο ρεσιταλ ανθρωποφαγιας του Alberich. Η αυθαιρετη ταμπελοποιηση του Machine Gun Nest ως Techno/House, οχι μονο οδηγησε το album σε αντανακλαστικο ξεπουλημα, αλλα και καταργησε εμμεσως το δισκογραφικο απορρητο των sellers στο discogs. 
 Αδερφια κουραγιο. Ο αγωνας δεν ειναι ατομικος, ειναι συλλογικος. Η τρομοκρατια των mailorders δε θα περασει. 

Machine Gun Nest: Cassette Works, Vol. 0 LP (Hospital Productions - 2013)

24 November 2013

Budrūs - Canine Visions IX

 Κανονικα δε θα επρεπε να ανεβασω το κακιστο εξωφυλλο του Canine Visions IX. Ειναι ικανο να ξενερωσει αμεσα καθε υποψηφιο ακροατη που θεωρει πως ενα ανθυποcrust logo που ιπταται ατσαλα πανω απο το κεφαλι ενος σκυλου που περιμενει εναγωνιως το μπαλακι του δε ταιριαζει στο roster της Freak Animal. Κανονικα θα επρεπε να κανω μηνυση στο γραφιστα για προσωρινη τυφλωση και ψυχικη οδυνη, αλλα η μουσικη των Λιθουανων Budrus ειναι τοσο ιδιαιτερη που σταματαει την ανυπαρκτη δικομανια μου.
 To project παιζει ενα μουντο υβριδιο shoegazατου drone, μελαγχολικου ambient και επιθετικων φωνητικων. Αν τα τελευταια δε βρισκονταν τοσο ψηλα στη μιξη, οι Budrus θα ειχαν κανει το πρωτο post-power electronics δισκο ολων των εποχων και εγω θα ειχα μπει εσωκλειστος σε μοναστηρι. Με πολυ φαντασια, εχουμε να κανουμε με το μεταβιομηχανικο αντιστοιχο των Dalek. Γλυτωνω το Αγιο Ορος μεχρι το επομενο album.

(Y.Γ. Θα ηθελα να ευχαριστησω τον Mr. Schwarz για τη συσταση και το link αλλα μου τη σπαει παρ' ολα αυτα) 

Canine Visions IX CD (Freak Animal - 2013)

17 November 2013

Robert Beatty - Solos

O Robert Beatty επανήλθε στις αρχές της χρονιάς με τον εξωφρενικό δίσκο των Hair Police στην Type, σε μια εποχή που χρειαζόμουν επειγόντως ένα δίσκο των Hair Police στην Type. Δεν είναι μεγάλο ψέμα πως στα 00's έγινε το καθοριστικό ντου της αμερικάνικης θορυβώδους σκηνής. Μεγάλο ψέμα δεν είναι επίσης πως μια μερίδα από noise dudes εξελίχθηκαν αργά και σταθερά σε sound artists. Και κάποιοι από αυτούς το είχαν, και κάποιοι από αυτούς το είχαν πολύ. Και κάπως έτσι έγινε η στροφή για τον Beatty από το Certainty of Swarms στο Mercurial Rites. Ο Robert Beatty έβγαλε τη βδομάδα που μας πέρασε το Soundtracks for Takeshi Murata LP στην εταιρία του Jason Lescalleet. Από εχθές τον έχω ακούσει έξι φορές. Νιώθω πως ακούω τη μπάντα που έκανε ο Damion Romero και ο Rodger Stella με τους Emeralds. Και αυτό μόνο με κάνει να ξέρω πως θα τον ακούσω άλλες έξι σήμερα.

Από κάπου ξεκινούν όλα αυτά.

Την άνοιξη του 2009, ο Robert Beatty περιοδεύει σαν μέλος των Burning Star Core. Σε κάθε show, ενδιαμέσως των sets, ανεβαίνει με μια synth αρχαιολογία και αυτοσχεδιάζει για κάποια λεπτά. Ηχογραφεί δέκα κομμάτια από αυτά, το καθένα εκ των οποίων αντιστοιχεί και σε μια εμφάνιση από τις 2 ως τις 12 Απριλίου, τα ενώνει, τα τοποθετεί χρονολογικά, και το νέο synth diy είναι μαζί μας. Σε 166 paste on cover αντίτυπα κάπου εκεί έξω.

Είναι ανθρωπίνως αδύνατον να μη με πιάσει κάτι τέτοιο.


Solos LP (What The...? Records - 2009)

10 November 2013

Äänipää - Through A Pre-Memory

 Συμφωνα με το Google Translator, Äänipää σημαινει 'Κεφαλη Αναπαραγωγης' στη μητρικη γλωσσα του Vainio. Θα μπορουσε καλλιστα να σημαινει και 'Σκατοσυνη και Μισανθρωπια' και να μη φαινοταν σε κανεναν υπερβολικο η παρατραβηγμενο. Tα doom electronics του Through A Pre-Memory διατηρουν επιδεικτικα τα χαρακτηριστικα των εμπλεκομενων. Τα industrialοειδη beats του Vainio, τη μουντιλα του O'Malley πριν μπλεχτει στη γκαλερι Μοιραρακη, τα διαολια του Dubin και τα δραματικα εγχορδα του Kang. Η παραπανω συνθεση εχει τοσο ψαχνο που μπορει να πουλησει και χοιρινο σε ραββινο, οποτε ακουστε το οπωσδηποτε. Mazel tov.

(Υ.Γ. Ενα μεγαλο ευχαριστω στον υπερτατο ΘΕΟ Παρασκευα Bon Jovi που ξετρυπωσε το link και μου εξασφαλισε μια χαμογελαστη Κυριακη)

Through A Pre-Memory CD/2xLP (Editions Mego - 2013)

07 November 2013

Tropic Of Cancer - Restless Idylls

 Τα 'Ανησυχα Ειδυλλια' της Camella Lobo δεν εκφραζονται με εκρηξεις. Δεν κλιμακωνονται ποτε. Ειναι κλειδωμενα σε ενα φαυλο κυκλο επαναληψης και κλειστοφοβιας, ουσιαστικα κλεμμενης απο το Faith, το Medusa και τις παραγωγες του Martin Hannett. Και ενω αποφευγουν την επιτυχημενη συνταγη των προηγουμενων 12ιντσων, καθ' ολη τη διαρκεια του album αιωρουνται πανω απο ενα διχτυ ασφαλειας preset μελαγχολικων βομβων.
 Με τις παραπανω παρατηρησεις, προσπαθω ματαια να εκλογικευσω το γιατι τρελαινομαι για το ντεμπουτο των Tropic Of Cancer. Θα επρεπε να εχω εκδηλωσει ανοσια η εστω να ειμαι πιο κυνικος απεναντι σε οτιδηποτε αυτοχαρακτηριζεται 'καταραμενο'. Η εφηβεια εχει περασει προ πολλου, αλλα απο τη στιγμη που θα πατησω play, η διαθεση μου κατρακυλαει. Και ολοι ξερουμε τι καταρα ειναι η αιωνια εφηβεια. 

Restless Idylls CD/LP (Blackest Ever Black - 2013)

05 November 2013

Ron Morelli - Spit

 Οταν ο Kiwiknorr μου ειπε πριν κανα μηνα πως ενας Ron Morelli θα βγαλει δισκο στη Hospital, το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο ηταν techno και πορνοσταρ. Οπως με ενημερωσε το επιτοπιο γκουγκλαρισμα, δυστυχως δεν εχουμε να κανουμε με καποιο ξεπεσμενο πρωταγωνιστη, αλλα με τον ιδρυτη της L.I.E.S., ενος label που παρουσιαζεται σα το νεο trve. Εγω δε τα ξερω αυτα, ειδα την αλα Taint εξωφυλλαρα και μπηκα, ουτε μπορω να σας πω αν το Spit ειναι αντικειμενικα καλο, επειδη το μετρο συγκρισης μου περιοριζεται σε 2-3 ονοματα. Θα σας πω ομως πως ο θολος ηχος, τα αρχαικα επιληπτικα μπλιμπλικια και οι σποραδικες λαμαρινες μου θυμισαν το Great Dose Of Monotonous Techno αλλα και λιγο Geometrico. 

(To link παραπεμπει σε streaming απο το Pitchfork. Που φτασαμε.)

Spit CD/LP (Hospital Productions - 2013)

03 November 2013

Billy Bao - I Am Going To Kill All The Rich Man

 Ενω οι προσωπικες δουλειες του Mattin με αφηνουν αδιαφορο λογω της υπερβολικης διανοητικοποιησης που κουβαλανε, το μπαχαλο του Billy Bao με πιανει ενστικτωδως, ακομα και πισω απο το σχολιο του project για την οποια αυθεντικοτητα του punk. Τοποθετωντας στο ρολο του frontman ενα υποτιθεμενο εκπατρισμενο Νιγηριανο που φτυνει χολη στα μουτρα του καπιταλισμου, ο Mattin επινοησε τη μεγαλυτερη μουσικη προβοκατσια μετα το Extreme Music From Africa του Bennett. Concept μεν, με cojones δε. 

I Am Going To Kill All The Rich Man CS (Drone Errant - 2009)

31 October 2013

V/A - Institute for Psychoacoustics & Electronic Music: 50 Years of Electronic & Electroacoustic Music at the Ghent University

Εγώ τα αρχικά IPEM τα γνώριζα να σημαίνουν Institute of Physics and Engineering in Medicine. Όταν είδα λοιπόν πως υπάρχει και τριπλός δίσκος IPEM, το μυαλό μου πρόλαβε στα πρώτα εννιά πικοδευτερόλεπτα να σκαρώσει ένα τεταμένο λογύδριο για το τι άλλο πια θα κοπεί σε βινύλιο σε αυτόν τον πλανήτη. Στο δέκατο πικοδευτερόλεπτο, που είχα πια διαβάσει πως IPEM stands for Institute for Psychoacoustics & Electronic Music, απλά ξύπνησε μέσα μου το φετίχ των προσεγμένων πανεπιστημιακών βινυλιακών εκδόσεων. Αυτό που ο όρος library music, αυτό (το επίμονο) που θες όλα τα GRM το ένα δίπλα στο άλλο, αυτό που ακαδημαϊκός μινιμαλισμός.

Ο τίτλος 50 Years of Electronic & Electroacoustic Music at the Ghent University δεν αφήνει και ιδιαίτερα περιθώρια επιπλέον επεξήγησης, οπότε ας αναφερθεί απλά το ότι όλα τα κομμάτια έχουν ηχογραφηθεί σε διάστημα 50 ετών στο studio του Πανεπιστημίου, είναι ως επί το πλείστον ακυκλοφόρητα, και πως ζήτημα να ήξερα πάνω από τρεις από τους δεκαεπτά συνθέτες που συμμετέχουν. Δεν είναι διαφορετικό από ο,τι φαντάζεστε: δικιά σας είναι η σειρά που θα ταποθετήσετε τις λέξεις contemporary, avant garde, experimental, minimal και musique concrète.

Προσωπικά έπεσα ξερός με το κομμάτι του Αργεντίνου Ricardo Mandolini (μιλάμε για παλαβά repeats), πράγμα που με οδήγησε σε αυτό το χρυσωρυχείο, όπου έχει ανεβασμένο το μοναδικό -μάλλον-album του, Elektro Akustische-Musik στην Edition RZ

Εδώ είναι η ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου της Γάνδης και εδώ αυτή της Metaphon. Άλλη μια ακαδημαϊκή Πέμπτη έφτασε στο τέλος της, συντονιστείτε μαζί μας για πολλές χαρούμενες ακαδημαϊκές Πέμπτες

Η αμέσως επόμενη δημοσίευση πρέπει να έχει μόνο ψεύτικες φωτογραφίες των The New Blockaders

50 Years of Electronic & Electroacoustic Music at the Ghent University part1 part2 3LP/2CD (Metaphon - 2013)

18 October 2013

V/A - Trevor Jackson Presents: Metal Dance 2

 Η αδιαπραγματευτη επιρροη του τριτου κυματος του industrial στο καθεστως των 4/4 ξαναυπογραμμιζεται απο τη Strut. Κατι σα το καταπτυστο 'να θυμουνται οι παλιοι, να μαθαινουν οι νεοτεροι' αλλα με vanilla bondage στο εξωφυλλο και με περισσοτερο στυλ, γιατι αν δε χορεψετε με στυλ, θα καταληξετε να χορευετε σαν εμενα οταν μεθαω. 
 Βεβαια η λιστα με τους συμμετεχοντες ειναι αρκετα εντυπωσιακη, με τους συνηθεις υποπτους να διαδεχονται σχεδον εναλλαξ τις εκπληξεις. Απο τη μπριζα των πρωιμων Ministry στις σιδηρογροθιες των Test Dept, απο τα νευρα των Skinny Puppy στην αλα Der Raeuber Und Der Prinz καιλα του Conrad Schnitzler, απο τα δερματινα παντελονια με 50 βαθμους Κελσιου των Front 242 στο αγχωτικο avant/punk/funk των Tuxedomoon, ετσι ωστε ο χορος να διατηρει αγερωχα τη φαση, χωρις ομως να λειπουν τα απαραιτητα μεθυσμενα παραπατηματα. Αν θυμαστε πασα λεπτομερεια απο το προηγουμενο βραδυ η δε πιεστηκατε να κανετε εμετο χωρις λογο, τοτε δε περασατε καλα. 

Trevor Jackson Presents: Metal Dance 2 CD/LP (Strut - 2013)

Related Posts with Thumbnails
;