24 November 2010

Fennesz - Venice

Θελω να γινω αναισθητος. Θελω να παραλυσω ψυχολογικα. Θελω να ξεχασω οσα ξερω. Θελω να μιλαω για ενσημα και γεραματα. Θελω να περιορισω τους προβληματισμους μου σε ιπποδυναμεις και κωλους. Θελω να εχω εμπεριστατωμενη αποψη για την πραγματικοτητα. Θελω να αποκτησω διαθεση για ζωη. Θελω να ειμαι αυτοφωτος. Θελω αυτοπεποιθηση. Θελω η τεστοστερονη επιτελους να μου δειξει τις πολυσυζητημενες ιδιοτητες της. Θελω ενα ζευγαρι αρχιδια. Θελω να μαθω να λεω οχι. Θελω να μη δινω πια σημασια στη τουαλετα που βρισκεται γυρω μου. Θελω να σταματησω τις σκεψεις μου εστω και για ενα λεπτο. Θελω να αυτολογοκρινω τους συνειρμους μου. Θελω να κανω format στο κεφαλι μου. Θελω να μην ξαναγραψω σε αυτο το μαλακισμενο blog και να βρω πιο υγιεις τροπους εκφρασης. Θελω να ακουω δισκους σαν το Venice του Fennesz και να μη με γαμανε. Αλλα, αληθεια δεν μπορω.

Venice CD (Touch - 2004)

No comments :

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
;