17 May 2011

Boyd Rice - Iconoclast

 Ποιος νομιζεις πως εισαι Larry Wessel? Επειδη σκηνοθετησες ενα απιστευτα καλογυρισμενο documentary για το Boyd Rice πιστευεις πως θα αλλαξω γνωμη για αυτον? Στα ματια μου θα εξακολουθησει να ειναι η ενσαρκωση  του Αρχοντα του Σκοτους και οσο και να μου τον παρουσιαζεις στο Iconoclast σαν ενα αξιαγαπητο πλασμα με θανατηφορο humour, λεπτους τροπους και εξευγενισμενο γουστο δε προκειται να μου καταστρεψεις το μυθο. Τωρα ομως που το επεξεργαζομαι καλυτερα στο μυαλουδακι μου, αυτα δεν ειναι τα χαρακτηριστικα του Σατανα? 

Iconoclast 3xDVD (Directed By Larry Wessel - 2010)
(The links are removed due to copyright issues)

12 comments :

  1. πιο πολυ θα μου εκανε στον Μεφιστοφελη του Faust ο μπαρμπα-boyd!οπως και να εχει αυτο το dvd ειναι Ε-Π-Ο-Σ

    ReplyDelete
  2. όχιρεπούστημουδεντοπρόλαβα

    ReplyDelete
  3. Ο σκηνοθετης εστειλε mail σε ολα τα blogs και απειλησε αρκετα πειστικα. Αν θελεις μπορω να στο γραψω σε ενα dvd και να στο στειλω καπως

    ReplyDelete
  4. ωω ευχαριστούμε!!
    είσαι καλός και σε πατάνε και τα ρέστα.
    αν τελικά μπορέσεις, θα επικοινωνήσω με το βαμπίρ της γειτονιάς μου για τα καθέκαστα
    δεν έχουμε κάτι να ανταποδώσουμε... αλλά και πάλι φχαριστούμε :-)

    ReplyDelete
  5. Δεν χρειαζετε να ευχαριστειτε για τιποτα! Το dvd θα ειναι ετοιμο απο αυριο, οποτε επικοινωνηστε οταν μπορειτε! Ειναι αναγκη να το δειτε!

    ReplyDelete
  6. άψογα. θα φτιάσουμε μάι τάι και θα το δούμε.

    ReplyDelete
  7. stalinist-hoxhaistMay 26, 2011 at 6:55 PM

    θα σε συμβουλευα να βγαλεις παγκο στο συνταγμα στη συγκεντρωση των αγανακτισμενων τυπου lifo και ναποθλας το dvd του rice. θα χει επιτυχια!

    ReplyDelete
  8. Ειμαι βαθυτατα αγανακτισμενος απο το ταχυδρομο που καθυστερει να φερει τα πραγματα στην ωρα τους. Ιδου ενας λογος για να βγω στους δρομους.

    ReplyDelete
  9. stalinist-hoxhaistMay 27, 2011 at 4:28 PM

    οντως ειναι ενας λογος...σκατα στους εργαζομενους ταχυδρομους...

    ReplyDelete
  10. hello, upload the links,
    the dvds were limited, and i can not buy it.

    ReplyDelete
  11. A review with pictures here: http://fluoglacial.free.fr/index.php?2011/09/15/1058-iconoclast-2010

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
;