06 May 2011

Sick Seed - Man And Machine

Ο Steve Mann, του πανεπιστημίου του Toronto, κάνοντας την τεχνολογία τρόπο ζωής, τοποθετεί εδώ και είκοσι χρόνια διάφορα τεχνολογικά ευρήματα πάνω στο σώμα του: φωτογραφικές μηχανές, ψηφιακές κάμερες, οθόνες σε μέγεθος φακού γυαλιών ηλίου, ραδιοφωνικούς αναμεταδότες και υπολογιστές συνδεδεμένους με το Internet. Δεν αποχωρίζεται τα μηχανήματα του ποτέ. Ο ίδιος περιγράφει τη σχέση του με τις μηχανές ως εξής: «Κάθε μέρα σηκώνομαι κι αποφασίζω πως θέλω να δω τον κόσμο. Πολλές φορές βάζω ένα επιπλέον αφτί πίσω από το κεφάλι μου, ενώ άλλες φορές δημιουργώ μια έκτη αίσθηση ώστε να μπορώ να διακρίνω αντικείμενα ακόμα και από μεγάλη απόσταση. Τρέχοντας στο δρόμο με το ποδήλατο μου μπορώ να επιλέξω μια στροβοσκοπική όραση, να παγώσω την κίνηση του τροχού ενός αυτοκινήτου και να μετρήσω πόσα μπουλόνια έχει. Μπορώ να ζουμάρω σ´ ένα αντικείμενο χωρίς να περισπάται η προσοχή μου από τις περιρρέουσες διαφημίσεις. Η ζωή μου μοιάζει με τηλεοπτικό πρόγραμμα. Όμως σε καμία περίπτωση δεν αποξενώνομαι από την πραγματικότητα. Αντίθετα με όλα αυτά τα τεχνολογικά φίλτρα καλλιεργώ την προσωπική μου ευαισθησία. Έχω υφάνει την τεχνολογία στο σώμα μου κι έχω αποκτήσει πιο υψηλό επίπεδο γνώσης του κόσμου».

(Αρθρο απο τευχος του περιοδικου Focus, Iουνιος 2000)

Man And Machine 7" (Turgid Animal - 2011)

No comments :

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
;