Ένας rock δίσκος με τη γνωστή παραγωγή μπόμπα, σαν το
Death Defying Unicorn των Motorpsycho, μόνο χωρίς τους Motorpsycho, αυτό το πράγμα ακριβώς σημαίνει
Minibus Pimps σε πρώτη ανάγνωση, ο δίσκος του John Paul Jones με τον Deathprod. Κάπου πρέπει να πέσει το βάρος της συνεργασίας, μια τίμια μοιρασιά είναι αυτή, η πιο αναμενόμενη ίσως, θα βγει ρε παιδιά και θα το ακούσουμε και θα δούμε. Κάποιος μου δίνει πριν τριάντα χρόνια το
Treetop Drive και επιμένει να το ακούσω καλά. Αυτό που ξεκινάει από εκεί, και σταματάει στο
Morals and Dogma, φέρνει τον Νορβηγό καλλιτέχνη σε μια κάποια απάτητη κορυφή της κηδειακής κλίμακας. Ο μαύρος θάνατος, που δεν περιγράφεται τόσο καλά ούτε στο μνημειώδες
Svartedauen (The Black Death) του Lars Pedersen. Ο Deathprod δεν είναι ο συνηθισμένος πολύ ποιοτικός experimental artist με ολίγη από improv. Είναι ο πιο νεκρικός. Παραλείπεται το βιογραφικό σημείωμα γιατί δε θα χρησιμεύσει και πουθενά. Ο John Paul Jones είναι το μέλος των Led Zeppelin του οποίου συμπαθώ περισσότερο τη σόλο καριέρα, χωρίς να τη θαυμάζω υπέρμετρα, χωρίς να μνημονεύσω ποτέ τους Led Zeppelin σαν την πιο αγαπημένη μου κορυφαία στιγμή της rock στην ανάλογη συζήτηση σε κάποιο μέρος στα Εξάρχεια, όταν θα έχουν λιγοστέψει τα μαλλιά και τα θέματα συζήτησης
Έχω ακούσει το δίσκο ήδη τρεις φορές, και θα παίξει περίπου άλλες πέντε, γιατί διαρκεί κάτι λιγότερο από μισή ώρα. Και δεν είναι πως πρόκειται τελικά για τον δίσκο του Helge Sten με καλεσμένο -και μη ιδιαίτερα διακρίσιμο- τον John Paul Jones. Ούτε που οι πιο φωτεινές στιγμές του
Cloud to Ground είναι σαν το
Knive του Svarte Greiner. Είναι που περίμενα να ακούσω Them Crooked Vultures με ψαγμένη παραγωγή και εδώ και κάποια ώρα ακούω το γαμημένο νέο δίσκο του Deathprod και έχει μαυρίσει το μαύρο σύμπαν. Κόβει πόδια και δυναστεύει ψυχές. Να μην πάρει άλλα δέκα χρόνια, ευχαριστώ.
Cloud to Ground LP (SusannaSonata - 2014)