Η ιστορία ξεκινάει με τον J. D. Salinger και το
"A Perfect Day for Bananafish" που δημοσιεύεται στο The New Yorker του Ιανουαρίου του 1948. Εμπνεόμενοι από το διήγημα αυτό, δέκα τύποι φτιάχνουν το διάσημο Bananafish Magazine και ακούνε μια μια τις ετικέτες της LAFMS. Οι ακροάσεις γίνονται σιγά σιγά εμμονικές, η ανάγκη δημιουργικότητας ένας κάποιος μονόδρομος, και η δημιουργία της BUFMS (Butte County Free Music Society) η αναμενόμενη συνέχεια. Ο κατάλογός της δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να βρεθεί (όχι οι κυκλοφορίες οι ίδιες, ο κατάλογος κυκλοφοριών μόνο), αλλά υπολογίζεται να ξεκίνησαν κάπου στα μέσα του 80's. Ένα ωραίο μάζεμα έγινε στο τετραπλό LP
"Induced Musical Spasticity", ενώ η BUFMS συνεχίζει να βγάζει τα cdr της μέχρι και σήμερα.
Οι The Conduits συμμετέχουν στη συλλογή με κομμάτι που τιτλοφορείται
(In Yugoslavia) Cigarettes Are God ενώ η μόνη κυκλοφορία τους που έχω καταφέρει να βρω είναι το
Repetition Is The Sincerest Form Of Repetition του 2011, στην οποία υπάρχει το
Detection Of Amino Acids In Artificial Nectars By Leptothorax And Monomorium. Το εξώφυλλο είναι μια ντομάτα με πόδια. Όπως ίσως γίνεται κατανοητό από τους τίτλους, εδώ δε βρίσκουμε τη συνήθη αυτοσχεδιαστική space rock ψυχεδέλεια με -και καλά- μη αρχή μέση και τέλος. Εδώ το πράγμα ξεφεύγει, και ξεφεύγει αρκετά άρρωστα, και αυτό είναι υπέροχο. Το κοντινότερο σημείο αναφοράς είναι ο πυρήνας της
συνθετικής μεθόδου των Smegma, τα samples με κραυγές ζώων που έβαλε ο Stapleton στο
Huffin' Rag Blues, τα newsletters της Volcanic Tongue (R.I.P.), ο δίσκος των Debt of Nature, οι Airway (και γενικά όλες οι μπάντες που έχει παίξει ο Dennis Duck), ο Joe Potts και τα βιβλία του Dennis Tyfus στην Ultra Eczema.
Στη συσκευασία του cdr περιέχονται και μερικά χύμα μακαρόνια.
Repetition Is The Sincerest Form Of Repetition CDr (BUFMS, 2011)