28 January 2011

Navicon Torture Technologies - Diseases Of The Mind Will Never Die

 Με τετοια εξωφυλλα αισθανομαι σα στο σπιτι μου. Και οχι, δεν εννοω οτι εχω κρυμμενα πτωματα κατω απο το κρεβατι -δεν θα ηταν πολυ κομψο εκ μερους μου- απλα ξερω οτι θα συναντησω κατι οικειο. 
 Το Diseases Of The Mind Will Never Die των αμερικανων βετερανων Navicon Torture Technologies ειναι μια ευπροβλεπτη αλλα εγγυημενη death industrial μορφη εεε...ψυχαγωγιας που γουσταρω να καταφευγω σε αυτη οταν εχω τα κεφια μου, οπως αυτες τις μερες. Δεν με ακουμπαει τιποτα σας λεω. Ουτε καν τα samples του Blowflygirl η τα αλα Brighter Death Now σκατοψυχα πληκτρα του Humanslaves (Dispossessed) που κατω απο αλλες συνθηκες θα με ειχαν τσαλαπατησει. Το ιδιο το project μαλλον θα εκνευριζοταν αν μαθαινε πως ενας fan τους περναει οντως καλα ακουγοντας τα albums τους και δεν χρησιμοποιει τη μουσικη του ως soundtrack στον αυτοακρωτηριασμο του. Τρελαινομαι για τους καλλιτεχνες που δεν συμπαθουν καθολου το ακροατηριο τους.

Diseases Of The Mind Will Never Die CD-R (Annihilvs - 2006)

No comments :

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
;