25 January 2011

Sickness - Fuck Your Punk Rock

  • Αν εισαι μικρη δεσποινιδουλα (εως 25 ετων)
    και θελεις ενα ευκολο χρηματικο δωρακι...
    το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να με αφησεις
    να σου φιλησω και γλυψω τα ποδια...(αστραγαλο και κατω)
    και να μου παιξεις μαλακια με τα πατουσακια σου....
    τιποτα περισσοτερο δεν ζητω....οχι σεξ.... ουτε να γδυθεις....
    παιχνιδι σε χαλαρα πλαισια....ανθρωπινα....αισθησιακα....
    επαγγελματιες δεκτες υπο ορους.... οχι αντρες...οχι trans
    περιοχες κατα προτιμηση νοτιων προαστειων.... 
  • Ψαχνω μια γυναικα με ανοικτο μυαλο,ενεργητικη η bi να τις αρεσει να φοραει strapon και να το χρησιμοπιηει σε ομορφα ατακτα αγορια οπως εγω,αν της αρεσει να υποτασει και να τιμωρει,ειμαι προθυμος. ειμαι ομορφοσ 35 χ οικονομικα ανεξαρτητος,ταξιδευω σε ολη την ελλαδα,συζηταω καθε fetix kai προτασεις. παρακαλω μονο γυναικες.ευχαριστω.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ GAY ΟΥΤΕ ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΜΟΝΟ, ΟΥΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ,υποτασομαι μονο σε γυναικες 
  • Γεια σας ειμαι η γεωργια απο μεσολογγι, 64 ετων, με μεγαλω στηθος και τελειες αναλογιες, ψαχνω αλβανους για αγριες καταστασης. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗΝΥΜΑ. (ΜΟΝΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ) Ευχαριστω.
  • ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΛΑΡΥΓΓΙ ΑΠΟ 28 ΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥΣ ΜΕΧΡΙ 45, ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΠΟΥ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΒΑΘΕΙΑΣ, ΑΡΓΗΣ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕΡΗΣ ΠΙΠΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΧΥΣΙΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ Κ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ...
  • ΤΡΕΙΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΑΡΕΣ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ, 19-21-22, ΚΑΥΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ, ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΤΑ ΦΟΡΕΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΕΣΩΡΟΥΧΑ.
    ΑΝΤΡΕΣ & ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΜΑΣ!
    ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!! 
(Πραγματικες αγγελιες απο το cyber-hot-line.gr)

Fuck Your Punk Rock LP (RRRecords - 2004)

No comments :

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
;