11 January 2011

Sutcliffe Jügend - We Spit On Their Graves

 Πολυαγαπημενο τεκνο Tzomborgha,
Μετα τη παλη χιλιετηριδων με το αλκοολ, καταφερα να βαλω επιτελους τη ζωη μου σε ταξη. Πλεον μπορω να λεω περηφανα πως με λενε Βασιλη και ειμαι καλα! Θα ηθελα λοιπον να δειξεις κατανοηση για την καθυστερηση της παραδοσης του φετεινου σου δωρου. Η μιση ευθυνη ειναι δικη μου. Για την υπολοιπη, ευθυνονται τα ξωτικα της DHL, τα οποια θα αφησω νηστικα μεχρι τις επομενες γιορτες.  
Γνωριζω πολυ καλα την αγωνια σου και θα με συγχωρεσεις εκ των υστερων που δεν απαντησα στα εκατονταδες ενοχλητικα mail σου, αλλα πρωτον με κουρασες αφανταστα και δευτερον ημουν απιστευτα busy με τις πατροπαραδοτες φωτογραφησεις. Δεν μπορεις να φανταστεις πως συμπεριφερονται τα κοριτσακια μπροστα στη θεα της λευκης γενειαδας μου. Δοκιμασε το και εσυ καμμια φορα.
 Σαν αποζημιωση λοιπον για τη ψυχικη σου οδυνη, μαζι με τα 10 LP του We Spit On Their Graves των Sutcliffe Jugend, επισυναπτω το link που δανειστηκα απο το Industrial Introduction για να μοιραστεις με τους φιλους σου το ελπιδοφορο μηνυμα των Χριστουγεννων. Μη με ρωτησεις ομως σε παρακαλω ποιο ειναι αυτο, γιατι ειλικρινα δεν εχω τη παραμικρη ιδεα. Εγω απλα κανω τo χαμαλικι.

Φιλικα,
Αγιος Βασιλης *Χικ*

We Spit On Their Graves 10xLP (Bootleg - 198?)

No comments :

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
;